luni, 28 ianuarie 2013

Sampon si Balsam Pantene

Am primit spre testare anul trecut un set de produse de la Pantene si dupa cum v-am povestit  aici despre Serul Split End, acum a venit timpul sa va povestesc despre samponul si balsamul Pantene.




SAMPONUL  SI BALSAM PANTENE PENTRU PAR VOPSIT

Ce spun producatorii:

"Ajută la protejarea părului vopsit şi la refacerea luciului
Ai un păr frumos şi plăcut vopsit şi vrei să-l menţii aşa. Şamponul şi balsamul Color & Protect îmbunătăţesc frumuseţea naturală a părului şi-ţi menţin părul rezistent la coafarea zilnică. Formula cu Pro-vitamine ajută în lupta împotriva firelor despicate şi rupte şi te ajută să-ţi protejezi părul proaspăt vopsit de firele rebele. Folosite împreună, şamponul şi balsamul .Fac părul strălucitor şi radios, aducând părul vopsit la viaţă".
 
 
PAREREA MEA:
 
Inca de la prima utilizare samponul mi- a lasat parul  super. Nu a mai trebuit sa folosesc balsam, parul nu a mai fost incalcit, si e simtea mai matasos la atingere.
Asa cum bine ati citit in alte postari de-ale mele, ma confrunt uneori cu matreata si greu imi gasesc un sampon care sa-mi priasca.
Ei bine, cu Pantene altfel au stat lucrurile: nu am mai facut matreata deloc, chiar daca samponul este unul pentru par vopsit si nu special anti matreata.
 
In ceea ce priveste refacerea luciului, nu am sesizat ca ar avea mari efecte, dar mai luminos parea imediat dupa spalare.
Vopseaua tot 3-4 saptamani ma tine, si oricum nici un sampon nu poate prelungi viata vopselei, deoarece parul creste si la radacina oricum se va cunoaste nuanta naturala, si aceea iese in evidenta.
 
Nu am mai avut fie despicate,dar eu oricum folosesc si alte prduse complementare: Serul Boots despre care am vorbit  aici si balsamul intensificator de culoare Boots despre care v-am vorbit aici.
 
 
Pentru mine oricum aceste 3 produse vor fi prezente in geanta mea de ingrijire!
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!