vineri, 18 ianuarie 2013

Rimel LUXE AVON-dezamagire

Cum s-a lansat gama LUXE, a carei imagine este artista Loredana Groza, mi-am achizitionat rimelul si tusul, profitand de o oferta numai pentru reprezentanti cu 50% reducere.
Tus nu folosesc, prefer creioanele de ochi, l-am achizitionat pentru un cadou, dar rimel folosesc de fiecare data cand ma machiez.

Iata ce descriere are acest rimel:


"Mascara LUXE, disponibilă în culorile negru şi maro, conţine pudră de diamant negru pentru un negru mai intens ca niciodata şi are periuţă clasică."
La reducere costa 23 ron.






Parerea mea:
  1. Imi place ambalajul ,chiar  da impresia de un produs de lux
  2. Periuta e clasica , e ok, dar nu da deloc volum sau alungire, doar o separare a genelor - bine ca in descriere promite doar negru intens si atat! Dar as fi dorit si volum macar.
  3. Se demachiaza rapid,nu necesita aplicarea a mult demachiant
  4. Nu curge , rezista bine pe gene.
  5. Are ca termen de valabilitate doar 3 luni.Nu stiu de ce , caci restul rimelurilor folosite de mine aveau 6 luni.Nu imi place acest lucru, pentru ca il voi arunca nici pe jumatate folosit.
 Nu stiu cum e la voi,dar pe mine rimelurile ma tin foarte mult ,inca as mai avea ce sa folosesc din ele, dar le arunc atunci cand au implinit termenul de valabilitate, si va sfatuiesc si pe voi sa faceti acest lucru, caci cu zona ochilor nu e de joaca.

Voi ati incercat acest rimel?

 


Pe viitor nu il voi mai cumpara,prefer rimelul Supershock sa Maxi Lash-Oriflame.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!