vineri, 11 ianuarie 2013

Lider in mediul online+cadou

Am fost selectata sa devin lider in mediul  online.Din cei 300.000 persoane s-au ales 300 si am avut noroc!

Aici  aflati mai multe detalii despre noua pagina Oriflame Trends si va puteti delecta cu cele mai proaspete articole despre produsele Oriflame preferate,si noutatile cosmetice .








Am dat prima comanda de cand am  primit acest "statut" si am primit cadou: o oja, nuanta Deep Plum. Cam inchisa pentru gustul meu, dar am zis sa incerc si ceva nou!



Acum in a 2a campanie de cand am fost selectata ca lider voi primi un rimel - Wonder Lash Dramatize Rimel - intense black gratuit la urmatoarea mea comanda.



Daca va intereseaza sa vi-l comandati  il gasiti cu acest cod  21647, si la pret intreg costa 22 ron.

Foarte interesante premiile lor! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!