duminică, 13 ianuarie 2013

Keratina lichida Anian

Am primit spre testare de la Triodeluxe Keratina Lichida Anian, despre care am tot citit ca face minuni.
Si am testat-o timp de o luna.Inca de la prima aplicare pot spune ca imi place dispensorul cu care vine.E usor de dozat si e igienic.



Ce spun producatorii:

"Conţine ingrediente identice cu cele din structura firului de păr, care acţionează cu o intensitate cu atât mai mare cu cât părul este mai deteriorat.

Previne şi combate căderea părului:
• Reface părul deteriorat
• Previne şi combate mătreaţa


Este o soluţie complexă de tratament şi ingrijire cu efect garantat dacă se aplică periodic şi în mod corect.

Acţiunea Keratinei Lichide ANIAN revitalizează strălucirea mătăsoasă, naturală a părului, revigorându-l şi dându-i volum, astfel încât să arate radios şi sănătos.


Instrucţiuni de folosire: Uscaţi părul cu prosopul după ce a fost spălat şi dat cu balsam. Aplicaţi ANIAN Keratină Lichidă, apoi masaţi uşor şi pieptănaţi.

IMPORTANT: Uscaţi uşor cu uscătorul de păr căldura fiind necesară pentru fixarea ingredientelor active pe păr. Coafaţi ca de obicei."
  
Se vede deja un luciu discret al parului.Nu necesita sa mai folosesc balsam atunci cand ma dau cu Keratina.Am incercat sa nu dau pe radacina parului ca sa nu mi-l ingrase desi pe  instructiuni nu se specifica nimic legat de acest aspect. 






Aici sunt pozele de cand aveam inca parul lung.Daca m-am tuns intre timp nu am mai folosit-o decat o singura data pe saptamana,deoarece varfurile mele aratau foarte bine.

Matreata nu stiu daca o combate ,pentru mine nu  a fost ok din acest punct de vedere,la fel mi se ingrasa parul si uneori apare si matreata.



Voi ce parere aveti despre Keratina lichida?

Un comentariu:

  1. De cate ori o folosesc de atatea ori imi umplu capu cu matrewata, desi miam dorito cu atata ardoare si ravneam de fiecare data cando vedam la o blogarita mie nu mi prieste. O voi darui surori mele daca ei ai va face bine tare mas bucura.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!