duminică, 20 ianuarie 2013

Cum imi ingrijesc mainile iarna

O data cu sosirea anotimpului rece ,am inceput sa acord o mai mare atentie unghiilor mele si asa fragile dupa experienta  gelului.
Si am decis ca in rutina mea sa folosesc  mult laudatul  Ulei de argan,care face minuni si asupra unghiilor nu numai   pentru par sau corp. Am achitionat o sticluta micuta pentru inceput de 10 ml de la un Plafar ,platind 13 ron.
Il utilizez de 2 ori pe zi masand pana intra in piele.
 
Este bun si pentru cuticule,nu mai folosesc ulei de cuticule( foloseam uleiul de la Flormar- si era ok)
 
Pe langa crema de maini de la Avene despre care v-am vorbit aici,  utilizez acest ulei  si imediat ma dau  cu crema de maini L'Occitane , care  la fel imi place foarte mult.
 
Am luat-o gratuit din magazinul L'Occitane, in urma unei campanii pe site-ul lor. Are 10 ml, 20% unt de shea si karite, si este speciala pentru maini foarte uscate.
 
Am gasit-o  pe internet la pretul de 118 ron ,la gramaj de 150 ml.
 
Fiind dubla ca si gramaj fata de cea Avene ,zic eu ca isi face banii. Sigur daca as cumpara-o m-ar tine destul de mult. O folosesc pe cea de la Avene si are 75 ml si deja cred ca o am de o luna  jumatate.
 
Mentionez ca mainile mele nu sunt foarte uscate ,si cu toate acestea intra foarte repede in piele,are o consistenta mai groasa decat crema de la Yves Rocher de exemplu, despre care va voi vorbi intr-o postare viitoare.
Producatorii specifica pentru aceasta crema ca are rol de hranire,protejare si regenerare a pielii.



Sper macar sa se mai regenereze si unghiile mele datorita uleiului de argan  si sa poot avea macar o lungime medie la ele.

Mai nou am achizitionat si un tratament de la Rimel care promite salvarea unghiilor in 14 zile, dar voi reveni dupa ce il voi folosi o perioada, sa va dau de stire daca a avut efect sau nu.

Voi ce produse folositi iarna?



Facand ordine in dulapuri am dat peste 2 perechi de cizme

Asa ca,le vand
 Prima e din piele   naturala maro.marime 38 ,pret de achizitie 160 ron ,pretul meu 80 ron


A 2a Graceland marimea 38  ca noi 50 ron


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!