marți, 15 ianuarie 2013

Solutia pentru caderea parului-testata cu succes




V-am mai vorbit despre lotiunea Chelstop de la  Hofigal   aici.
Dar am vrut sa revin iar asupra subiectului, caci daca va cade parul solutia ieftina si la indemana este aceasta lotiune.
Eu am primit-o spre testare de la   Magazinul Dacic Cool.Si am inceput sa o folosesc din noiembrie.Pe moment nu am vazut rezultate imediate,dar cam de la a 5-a, 6-a utilizare rezultatele au aparut.




Cred ca il voi cumpara pe viitor daca as mai avea probleme.
In plus imi place ca parul meu incepe sa se regenereze si dau mici firicele  .

Asa ca daca va confruntati cu caderea parului, va recomand cu incredere lotiunea Chelstop.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!