miercuri, 14 august 2013

Tratament Total Repair 5 L'Oreal

Mi-am achizitionat acest tratament din Auchan la 20 ron, si am inceput sa-l folosesc. Am citit numai pareri bune prin blogosfera si am zis ca trebuie sa-l incerc, avand in vedere varfurile mele uscate care se incapataneaza sa se lase hidratate indiferent ce ser sau tratament folosesc.

Parerea mea dupa ce l-am terminat:

  • Are un miros tare discret si finut de proaspat
  • Lasa parul incredibil de fin si usor de descalcit
  • Nu ingrasa parul, oricum am aplicat doar pe varfuri
  • In timp dupa vreo luna , am observat ca parul pare mai fin 
  • o sa-l recumpar cu siguranta, dar dupa ce termin balsamul pentru volum de la Tresemme









Si va invit la concurs!!!
Daca vrei sa castigi un voucher de 1000 ron pe Homeycomb,da click pe banerul din  partea dreapta si inscrie-te!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!