duminică, 18 august 2013

Sampon Douglas After Sun

Va povesteam aici despre noul meu sampon  Douglas After Sun.
A venit vremea sa ii fac un review pentru ca deja l-am terminat.
Este un sampon conceput pentru parul expus la soare, ce promite sa repare si sa confere stralucire parului.
Iata si parerea mea:


  • Imi place ca are un miros placut
  • Consistenta lichida , culoare aurie, asa de vara!!
  • Descurca foarte bine parul, nu mai necesita aplicarea balsamului
  • Lasa parul fin si matasos
  • Imi place ca are ulei de argan
  • Produs in Germania
  • Costa unde la 25 ron la pret intreg , la reducere l-am prins la 17 ron
  • Gramaj 150 ml


Pe viitor il voi recumpara caci mi-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!