luni, 5 august 2013

Crema Vichy Aqualia Thermal



Dupa cum v-am povestit si aici, am castigat un set Vichy.
Continea si aceasta crema Aqualia Thermal de 15 ml. Va marturisesc ca o folosesc de aproape o luna si abia acum s-a terminat.
Am aplicat-o doar dimineata,  pe fata curata.

Iata parerea producatorilor:




"Crema hidratanta, 24 h, calmanta si fortifianta.
Mcrodifuziune de Apa Termala Vichy. Bogata in minerale rare. Formulata pentru pielea sensibila. Hipoalergenica.
Atunci cand pielea se deshidrateaza, functiile sale vitale sunt incetinite. Capacitatea sa de aparare este mai scazuta. Mai vulnerabila, pilea devine sensibila

Inovatie exclusiva Vichy: Microdifuzie celulara timp de 24 de ore.
Pentru prima data, Apa Termala Vichy si Hyaluronina Activa sunt inserate in microcapsule pentru a fi difuzate in interiorul celulelor. Irigata ca prin pulverizari interne, pielea se incarca cu apa.
Rezultate: Hidratata din plin, pielea este calmata. Este supla. proaspata si catifelata, eliberata de senzatia de disconfort, intreaga zi. Mai puternica aceasta capata supletea si stralucirea unui ten sanatos. Eficacitate demonstrata pe 100 de femei sub control dermatologic. Crema proaspata si fondanta. Fara efect gras si lipicios.
Hipoalergenic pentru pielea sensibila. 

Virtutile fortifiante si calmante ale Apei Termale Vichy.
Apa Termala Vichy isi trage mineralele rare din interiorul rocilor. Proprietatile sale calmante si fortifiante sunt unice: stimularea regenerarii celulare, protectia tesuturilor cutanate, calmarea iritatiilor. Apa Termala Vichy este imposibil de reprodus de catre om.
Hyaluronina Activa rezultata din cercetari avansate:
De doua ori mai performanta decat glicerina, molecula hidratanta de referinta.
In bio-afinitate cu pielea."




Parerea mea:


  • Desi e destinata tenului uscat a fost ca o gura de aer pentru tenul meu mixt dar cu portiuni uscate.
  • Nu incarca tenul
  • Este foarte hidratanta si intra repede in piele
  • Nu irita pielea si nici zona ochilor
  • 50 ml costa cam 75 ron
  • In compozitie are apa termala Vichy, si da o senzatie de racoare pe fata
  • Nu mi-a placut ca nu are SPF, dar acest lucru l-am compensat folosind BB cream cu SPF.Astazi imi ajunge si comanda Avon C11 cu BB cream-ul lansat de ei.Deci va urma un review la el cat de curand.

Cu siguranta o voi cumpara, si tare ma tenta si Vichy Idealia ca si BB cream, dar am zis sa incerc varianta low cost , cea de la Avon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!