duminică, 25 august 2013

BB Cream Avon

Cuprinsa de  febra BB cream-urilor, am cumparat varianta BB de la Avon. 
Parerea producatorilor:

"Contine Vitamina E, infuzie de minerale, ofera hidratare optima tenului, reda aspectul uniform al pielii, diminueaza roseata, acopera imperfectiunile, nu incarca tenul, catifeleaza, contine spf 15 si contribuie la imbunatatirea aspectului tenului chiar si dupa indepartare. In campania 4 a fost  la pretul de 22.99ron. E disponibila in 5 nuante si are 30 de ml."





Parerea mea:



  • Am folosit Bb cream de la Garnier si il pot compara cu el.
  • Este mai lichid decat cel de la Garnier
  • Se aplica destul de usor folosind  degetele acopera destul de bine, dar ca un bb cream, nu ca un fond de ten
  • Pentru mine, care am tenul mixt, am observat ca la cateva ore dupa aplicare incepe sa imi luceasca fata daca nu aplic pudra dupa.
  • Este valabil 24 luni, si contine destul de multi parabeni( imi pare rau ca am aruncat cutia, ingredientele erau trecute acolo si nu le-am mai pozat).
  • Pe viitor nu il voi mai cumpara deoarece vreau sa incerc si alte BB cream-uri de la alte firme, dar si pentru ca vine toamna si voi reveni mai mult ca sigur la folosirea fondului de ten.



Nu uitati  sa va inscrieti pentru  cei 1000 ron!!
e simplu!!
castigi un voucher de 1000 ron pe Homeycomb?
intra pe blog click pe banerul din partea dreapta si inscrie-te la newsletter
si poti castiga un voucher de 1000 ron pe Homeycomb.ro
http://irinacosmetice.blogspot.ro/

Un comentariu:

  1. Vitamina A o poti obtine si din unt natural de shea, regenerant pentru piele din ulei de argan sau unt de cacao. exista si alternative mai bune decat cele obisnuite.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!