luni, 12 august 2013

Nivea Stress Protect- solutia pentru o vara caniculara?

Noile deodorante Nivea Deo Stress Protect îţi oferă extra protecţie împotriva transpiraţiei, chiar şi în momentele de stres! Inovaţia Beiersdorf - o combinaţie unică de activi unici StressProtect, inovaţie exclusiv Nivea ce luptă eficient împotriva transpiraţiei cauzate de stres - şi complexul de Zinc - puternic antimicrobian ce te scapă de mirosul neplăcut - oferă protecţie timp de 48 de ore, oricât de stresante ar fi situaţiile în care te găseşti.

Fie că preferi deodorant spray, stick sau roll-on, produsele din gama Nivea Deo Stress Protect pentru EA acţionează eficient împotriva transpiraţiei, chiar şi în momentele când aceasta intervine ca urmare a unei situaţii stresante prin care treci. Formula delicată cu ulei de avocado, combinaţia de activi unici Stress Protect şi complexul de Zinc te protejează 48h împotriva transpiraţiei inestetice şi a mirosului neplăcut care ne face să ne simţim incomod, iar parfumul răcoritor şi floral te învăluie într-o senzaţie de prospeţime. Preţ: 12,96 lei


Pentru mine mare efect nu a avut..folosesc in continuare spray-ul de la Eucerin pentru transpiratie excesiva, si doar cu el pot stopa aceasta neplacere.
In schimb imi place mirosul fresh al roll-on-ului, faptul ca nu usuca pielea, si intra imediat in piele, fara sa ramana mult pe piele creand acea senzatie de umezeala.
Ce nu imi place e ca intre ingrediente am intalnit aluminiul.
Oricum voi reveni la roll-on-ul Garnier, cu care m-am impacat bine.Dar vreau sa incerc si roll-on-uri fara aluminiu sa vad cat de eficiente sunt.


Voi ce roll-on fara aluminiu folositi?



Si va invit la concurs!!!
Daca vrei sa castigi un voucher de 1000 ron pe Homeycomb,da click pe banerul din  partea dreapta si inscrie-te!!

5 comentarii:

  1. am si eu un roll-on de la nivea dar nu sunt super multumita de el. l-am cumparat de necesitate dar nu l-am folosit foarte des. ma impac mai bine cu deodorantele spray sau stick
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum mi-am luat stick de la genera...sa vad asta cum e
      pupici

      Ștergere
  2. Eu nu am fost incantata de roll-on, cel mai bine ma impac cu deodorantele Dove.Felicitari pentru articol, asteptam mai multe pareri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi
      am folosit dove si eu dar nu erau asa eficiente
      pupici

      Ștergere
  3. Eu am incercat prima data roll-on-ul si nu mi-a placut deloc.Transpiram cu el.Acum folosesc spray ul si e in regula, imi place

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!