luni, 19 august 2013

Masca pentru par cu argila

Am citit pe diverse bloguri despre folosirea argilei in diverse masti :atat  pentru ten , mai ales pentru  cel gras, dar si pentru par.
Am cumparat o cutie cu 10 pliculete de la Aslavital , cam 10 ron a costat, si am inceput sa le folosesc.
Prima masca a fost pentru par.
Am amestecat:

  • 1 plic argila
  • 2 linguri ulei de masline
  • 2 linguri ulei de cocos
  • 2linguri miere de albine
  • 4 picaturi vitamina A
Desi am citit pe net  despre aceasta masca, parerile sunt impartite: unii zic ca se aplica doar la radacina, sa nu usuce foarte tare argila varfurile, altii , ca s-ar aplica pe toata lungimea parului.
Eu am aplicat-o pe toata lungimea parului si am scos-o foarte greu din par, varfurile si toata lungimea parului fiind foarte uscate dupa ce am stat o ora jumatate cu ea in cap.
Asa ca, data viitoare o voi aplica doar la radacina.

Imi place sa fac masti cu uleiuri bio, dar cumpar si produse dermocosmetice. Deoarece nu contin parabeni, si daca sunteti atenti la etichete unele chiar sunt ok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!