vineri, 16 august 2013

Creion contur Avon Saturn Grey




Creionul contur de la Avon este preferatul meu. Atunci cand nu vreau sa ma machiez cu fard, aplic doar creionul si e ok.Am 2 acum:unul negru si unul gri.

  • Rezista foarte mult pe pleoapa, chiar e nevoie sa insist atunci cand ma demachiez.
  • Nu mi-a iritat ochii niciodata
  • Pretul e undeva la 14 ron,dar tine cam un an
  • Nu trebuie ascutit , e retractabil
  • E moale la aplicare
  • Am mai folosit un contur de la Oriflame dar nu am fost asa multumita de intensitatea culorii, asa ca revin cu drag tot la Avon

Voi ce creioane folositi?


Un comentariu:

  1. Mie imi plac SuperShock de la Avon, singurele care stau si la mine pe pleoapa toata ziua:) glimmerstick nu am incecat pana acum...



    http://abeautycafe.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!