miercuri, 2 mai 2012

Peggy Sage

 Zilele trecute m-a apucat cheful de a-mi face manichiura!!Cum aveam unghiile foarte mici si nici nu cresteau, luasem o pauza!
Acum, ca am si eu unghii putin mai lungi,am zis sa ma apuc sa le dau cu lac.Si am dat peste oja de la Peggy Sage!

O recomand din inima.Iata de ce:
  • aplicatorul e super,dintr-o miscare am dat unghia cu lac
  • nu miroase asa tare a oja
  • rezista pe unghii 3-4 zile(asta cu tot cu treburile casnice,fara manusi)
Partea mai putin  ok ar fi ca nu prea se gaseste in magazine,doar de pe net se poate comanda.
Nuanta aleasa de mine era un alb laptos ,foarte discret!!
In poze am aplicat un singur strat de oja.


Voi ce oje folositi ,care sa reziste mai mult de 3 zile??







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!