joi, 17 mai 2012

Deo fara aluminiu!!!



 Am gasit in sfarsit  un deodorant fara aluminiu!!!


Prima gama de deodorante anti-perspirante cu activi minerali 100% naturali
de la BOURJOIS

Bourjois lanseaza noua gama de Deodorante Minerale fara clorhidrat de aluminiu, mult controversatul ingredient prezent in majoritatea deodorantelor, considerat o posibila cauza a cancerului mamar.
Bourjois inlocuieste clorhidratul de aluminiu cu piatra de alaun, un cristal mineral ale carui proprietati deodorante, astringente si calmante sunt atestate de mii de ani. Astfel, continutul de activi minerali 100% naturali confera o eficacitate de 24h, respectand totodata chiar si cea mai sensibila piele.
In plus, fiecare dintre cele trei versiuni vine cu un beneficiu suplimentar: ultra delicatete (Deo Mineral Respect), imfrumusetare (Deo Mineral Beaute) sau ultra prospetime (Deo Mineral Fraicheur).
Fara paraben, fara alcool, fara coloranti.

 Eu am cumparat deodorantul mineral respect, imbogatit cu argila alba cu proprietati absorbante,  ce actioneaza delicat, respectand chiar si cea mai sensibila piele.

Si chiar e foarte ok:nu mai transpir atat de tare,si da o senzatie de fresh,iar pretul e unul foarte mic!!

Pret : in jur de 10-11 ron


Fiind la capitolul shopping,si terminandau-i-se mandrei mele gelul de spalare am zis sa incerc noul gel de spalare de la Bioderma

BIODERMA ABC Derm Gel spumant 1000ml-pret 60 ron

 • Gelul spumant curăţă delicat pielea şi scalpul bebeluşilor şi copiilor
• Formula sa delicată şi non-agresivă este adecvată pentru scalpul şi pielea fragilă a bebeluşilor şi copiilor, chiar şi cea mai sensibilă.
• Nu irită ochii şi are toleranţă excelentă.
Imi place ca are pompita,desi pot doza exact cantitatea,si ca poate fi folosit pe tot corpul!!

Miroase foarte frumos.Noi il folosim recent si inca nu va pot zice ce face in plus fata de restul !!!
Dar  faptul ca e fara parabeni pe mine ma incanta!

Peste cateva saptamani voi reveni cu detalii despre el!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!