duminică, 27 mai 2012

O viata sanatoasa

 Zilele acestea m-am decis sa caut  ceva pentru a-mi intai imunitatea.Si mi-a  atras atentia acest produs.Spun producatorii ca este foarte bun pentru imunitate,si are Echinacea purpurea şi Echinacea angustifolia.De aceste 2 plante chiar am auzit numai lucruri de bine.

Echinacea purpurea are efect imunostimulator prin creşterea vitezei de fagocitare cu 120% ( Plantamed 1988) şi prin stimularea limfocitelor B şi a macrofagelor, efect antiinflamator ( prin inhibarea ciclooxigenazei), antiviral (prin stimularea sintezei de interferon), bacteriostatic (prin inhibarea hialuronidazei şi blocarea multiplicãrii bacteriene).

In compozitia suplimentului mai gasim:

Vitamina A (din beta-caroten) 10000 u.i.
Vitamina C (ca acid ascorbic) 500 mg
Vitamina B6 20 mg
Zinc 15 mg
Rădăcină din Echinacea (Echinacea angustifolia) 150 mg
Rădăcină din Echinacea 150 mg
Bioflavonoide din lămâie 100 mg



Eu una as incerca acest supliment,deoarece nu consum atat de multe legume si fructe crude,si doresc sa-mi suplimentez cantitatea de vitamina C din organism.













In plus am gasit pe site,suplimente pentru aproape orice categorie de varsta,mamici,copii,adulti si batrani.

Voi aveti incredere in suplimentele alimentare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!