joi, 3 mai 2012

Parfumuri

Tot am testat o gramada de parfumuri,si iata rezultatele(dupa gustul meu, ca  e posibil altora sa le placa ce mie nu imi place)!!

Recent am cumparat parfumurile  Marcel si Mirage de la Oriflame



Despre Mirage ,producatorul afirma:
"Notele misterioase de elemi, trandafir şi vetiver picant potenţează alura îndrăzneaţă a acestei poţiuni magice, care te seduce prin aerul său misterios, trezind în tine pasiuni neştiute"
Ei bine mie mi se pare ca miroase a tamaie...e asa puternic de mi se face rau!!

La fel si cu Marcel, e mult prea dur.Mie imi plac parfumurile fresh si nu prea dulci,dar acestea sunt prea de tot!!Si nu doar ca e vara,dar cred ca nici iarna nu le-as putea folosi!!
Producatorul spune:
"Notele minunate de trandafir sălbatic se combină elegant cu parfumul rozei de Turcia pentru o puritate deosebit de feminină şi trece discret, dar senzual, spre notele subtile şi sofisticate de piele întoarsă ".

In schimb pentru cine le poate folosi ,am o veste buna:persista foarte mult!!

La fel si cu parfumul Far Away Dreams de la Avon,cam dulce pentru gustul meu,dar macar la el stiam la ce sa ma astept,din descriere (gardenie si lemn de santal).

In schimb printre parfumurile mele preferate,care persista ,se numara:Today,Forever,Outspoken(ambele variante).Clar ma rezum de acum la parfumuri Avon..sunt mult mai mult pe gustul meu






Voi ce parfumuri folositi vara??

Un comentariu:

  1. vara asta au fost perfecte Pure O2 ,perceive si (seara mai ales) Scentini albastru si Miami party :) yupyyyyy

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!