joi, 24 mai 2012

Jucarii

 Astazi tot navigam pe net si am dat peste un  site  de   jucarii!!

Mi-au placut in mod deosebit niste  jucarii din lemn!

Asa cum este si aceasta.O prefera fiica mea si s-ar juca non stop cu ea!! In plus pe acest site am gasit multe jucarii din gamele T-Rex,Chugginton,Cars2, de care multi copii sunt innebuniti!!

Zilele astea vreau sa-i innoiesc garderoba mandrei cu niste hainute !
Daca tot a venit vara,am zis sa ii cumpar body-uri cu maneca  scurta si rochite.Mi-a placut gama variata de imbracaminte pe care o are site-ul, chiar  daca unele produse au preturi  putin cam mari!Oricum produsele la reducere sunt chiar accesibile!

Sigur cu ocazia zilei de 1 iunie ii voi comanda mandrei de pe unul din acete site-uri..acum sa ma decid  daca ii iau hainute sau jucarii,sau ambele!!

Revin cu impresii dupa primele comenzi

2 comentarii:

  1. Nu stiu daca ai mai urmarit site-ul de la Aramis, insa majoritatea hainutelor sunt de la Aramis, sau ca cele de acolo, insa la preturi mult mai mari! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu../nu l-am urmarit!merci de pont

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!