miercuri, 23 mai 2012

Blog Sale!

Deoarece am prea multe cosmetice si genti am decis sa le vand,la preturi mult mai mici decat cele de achizitie.Asa ca,cine doreste sa-si achizitioneze ceva ,let me know!!
Mentionez ca toate cosmeticele sunt noi si in termen.
Gentile sunt purtate de 1-2 ori,in rest niciuna nu are vreun defect.


Asa ca,astept comentariile voastre cu ce doriti sa va innoiti!
Livrez si in tara ,adaugandu-se 5 ron la pretul produsului(taxa postala).







Rujul la 10 ron -VANDUT  lui Mitz!

VANDUTA LUI MITZ





























7 comentarii:

  1. :) Spor la vânzări! Încearcă pe Avon Connects cu geanta Emma, ştou că o căuta o fată disperată http://www.avonconnects.com.ro.
    Cum e rujul cu gel l-ai folosit? Sunt curioasă, am vrut şi eu să îmi comand...

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu l-am folosit inca!!dar daca nu il voi vinde il folosesc eu ,ca arata foarte bine!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,vreau si eu paleta Avon si rujul cu strat de balsam.Cum te gasesc?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! Ma intereseaza si pe mine geanta Eponge, o mai ai? Mailul meu este anamaria.raducanu@gmail.com. Mersi!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!