vineri, 25 mai 2012

L'OREAL,REVLON,AVON





Tocmai mi-am cumparat acest balsam de la L'oreal!! Ma tenta demult si  am zis sa il incerc.Este pentru par fin si promite ca da volum!L-am folosit o singura data pana acum si  imi place foarte mult:
  • nu incarca parul
  • miroase super
  • gramajul este mare 385 ml
  • lasa parul moale si chiar da ceva volum
 










Am incercat si vopseaua Revlonissimo,nuanta 5.33!Imi place :
  • ca e pentru uz profesional
  • nu are acel miros intepator de vopsea
  • lasa firul de par moale
Inca nu stiu cat va rezista pe par...dar va anunt!




Intre timp am luat si revista Mami,care vine cu un cadou:crema de protectie solara Avon cu SPF10 ,si un ghid de retete de torturi pentru cei mici la 10 ron!!

Crema cu spf 10  e ok pentru ca  nu ma inrosesc ,ci ma bronzez direct si pe langa cea de la Avene o voi folosi si pe aceasta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!