vineri, 12 iulie 2013

Prima mea crema antirid de la Cosmetic Plant

Am decis sa cumpar aceasta crema pe baza feedback-urilor pozitive pe care le-am gasit pe diverse bloguri, referitoare la brandul Cosmetic Plant.
Demult vreau sa incep sa folosesc doar cosmetice bio, fara parabeni,dar am asteptat sa termin stocul din casa.
Asa ca, la varsta mea de 26 ani, incep timid sa isi faca aparitia primele riduri, unele de expresie, alte riduri -riduri..mai ales in zona fruntii.
Asa ca am intrat in plafarul din cartierul meu, si am cerut o crema antirid.
Ce m-a mirat a fost ca majoritatea sunt recomandate femeilor de peste 30 ani. Eu neavand inca aceasta varsta am zis sa nu ma risc si sa cumpar una  pentru 30, si am gasit doar 2 care sa fie ok pentru varsta mea: cea de la Gerovital si cea de la Cosmetic Plant.
Bazandu-ma pe recomandarile pozitive primite de la clienti referitoare la aceste creme. am ales crema de la Cosmetic Plant.







Crema are 50 ml si a costat 11 ron
Are extracte de musetel, albastrele si vitaminele E si A.
Promite sa diminueze liniile fine si sa intarzie aparitia unora noi. Este potrivita si pentru tenul sensibil.
O am de mai bine de 2 luni, o folosesc doar seara  si iata care este parerea mea:



  • nu ingrasa tenul
  • se aplica o cantitate mica si se maseaza bine fata pana intra in piele
  • desi este grasa, si pe timpul verii fugiti de asemenea creme, eu pot spune cu mana pe inima ca este binevenita- seara mai ales dupa o curatare a tenului, o tonifiere in prealabil, pielea merita o oaza de hidratare
  • nu am observat sa faca ceva in privinta ridurilor- eu am cateva, micute pe frunte
  • nu irita pielea, nici zona ochilor
  • nu mi-a placut ca nu are SPF dar daca o folosesc seara e ok, caci nu ies la soare:D
  • pretul este mai mult decat accesibil- dar ma face sa ma intreb daca la 11 ron chiar are ingrediente naturale... alte creme de la alte branduri care promit creme bio, fara parabeni depasesc usor 50-60 ron.Aceasta este totusi ieftina. Sa fie din cauza ca nu se investe in promovare, in ambalaje ochioase si scumpe? Astept parerile voastre legate de acest aspect.
Voi folosit creme asa ieftine? Aveti incredere in ele>?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!