duminică, 28 iulie 2013

Balsam L'Occitane pentru par vopsit

Am cumparat varianta travel size special pentru concediu, sa nu imi ocupe mult spatiu in bagaj.
Acest balsam are 75 ml, si promite sa protejeze culoarea parului si firul de par contra radiatiilor UV.
Desi este produsul ideal pentru vara, cand razele soarelui ne agreseaza parul. Cum de ten avem grija, de corp la fel, eu zic ca e bine sa ne ingrijim si de par, folosind produse speciale acestui sezon.



"Avand la baza un complex cu 5 uleiuri esentiale (muscata, palmarosa, bergamota, rozmarin si cedru), balsamul pentru parul vopsit previne degradarea culorii, iar filtru UV protejeaza culoarea impotriva razelor solare. Parul ramane moale, stralucitor si usor de controlat"







Parerea mea:


Dupa cateva utilizari, parul este fin si usor de descurcat
Nu imi ingrasa parul
Are un miros discret
Are o textura asa catifelata parca 
Se aplica usor si intra repede in par
Eu nu am rabdare si stau max 2-3 min cu el pe par , apoi clatesc
Este un produs pe care il voi achizitiona si vara viitoare cu siguranta
Pretul la 75 ml e 27 ron, mai sunt 2 variante  de 250 ml  la  75 ron si de  500 ml la 98 ron.




Aruncati un ochi si pe noul site al celor de la L'Occitane, au multe solduri!!

Voi ce produse L'Occitane folositi?

Un comentariu:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!