duminică, 7 iulie 2013

Apa de toaleta L'Occitane Mure si Magnolie

Participand la Ziua Culorilor L'occitane , unde s-a lansat o noua gama de parfumuri, am testat si acest parfum cu magnolie si mure.
A fost dragoste la prima mirosire sa ii zic asa.

"Avand in compozitia sa un amestec senzual de flori si fructe, Apa de toaleta cu Magnolie si Mure va va invaluie intr-o aura de mister si stralucire...

Un parfum sclipitor care include note de magnolie, ce au la baza ulei esential din Orientul Indepartat. Apa de toaleta surprinde apoi prin note de mure salbatice, ce confera catifelare accentelor lemnoase."

Costa undeva la 240 ron .75 ml.Un pret cam piperat ati putea spune mai ales ca nu e apa de parfum, ci de toaleta.Dar ingredientele naturale aduse din Frante, si faptul ca este produs in Franta, face sa merite orice banut


Asa ca nemaistand pe ganduri mi-am cumparat acest parfum.Mirosul este discret dar te duce cu gandul la campiile intinse din Provence, la movul lavandei si la ciripitul pasarilor.Persista cam 5-6 ore, avand in vedere ca e apa de toaleta, eu zic ca e ok.Imi place imi mod deosebit designul sticlutei, iar semnul  &  in relief o face mai gingasa parca.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!