miercuri, 24 iulie 2013

Lotiune Solait cu SPF 30 Marionnaud

La mare am folosit aceasta lotiune cu Spf 30. Stiu ca la cat de nociv este soarele in ziua de astazi ar fi mers SPF 50, dar il aveam de anul trecut dintr-un Pink Box despre care v-am vorbit aici , si nu l-am desfacut pana anul acesta.
Mi-a placut ca se aplica o cantitate mica de produs  pe piele, se maseaza destul de mult pentru a intra in piele, dar asa am simtit ca sunt protejata mai bine.
Nu am fost asa incantata ca protejeaza doar impotriva UVA si nu si impotriva radiatiilor UVB.

Am vazut in gama celor de la Solait si spray-uri cu SPF si par foarte interesante.


Este un lapte de corp cu indice de protectie ridicat, indicat pentru pielea deschisa la culoare. Formula este imbogatita cu Vitamina E si Pro vitamina B5. Acest produs este rezistent la apa.
Pret produs (200ml): 27 lei

In schimb crema Geroccosen pe care am folosit-o dupa ce am terminat-o pe acesasta avea protectie impotriva ambelor tipuri de radiatii.

Voi ce crema cu SPF folositi?

Un comentariu:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!