luni, 8 iulie 2013

Fluid de zi FPS 35 Oasis Fresh Dawn Oriflame


Nu am avut nici o crema cu factor de protectie anul acesta, asa ca am ales crema  de la Oasis Fresh Dawn, Oriflame.

Parerea producatorului:


"Loţiune de faţă cu textură lejeră rapid absorbabilă şi FPS 35. Creează un scut împotriva efectelor negative ale razelor UVA/UVB, oferind în acelaşi timp hidratare. Conţine extract din floare albastră Century, cu proprietăţi antioxidante şi hidratante. 30 ml"









Parerea mea:


  • Imi place ca are factor de protectie 35 ,destul de ok pentru tenul meu care nu se arde, doar se bronzeaza
  • Se aplica usor datorita flaconului
  • Culoare alba
  • Consistenta mai lichida decat a unei creme de fata, dar care se absoarbe repede . ( eu am tenul mixt)
  • Are un miros discret ,asemanator cremelor de corp cu SPF.
  • Pret accesibil -19 ron la reducere
  • Produsa in Polonia
  • Are parfum si cativa parabeni in compozitie , dar mie mi-a priit




Voi ce creme cu Spf folositi??


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!