vineri, 5 iulie 2013

Parfum 3 Rosa by L'Erbolario





Sensiblu si L'Erbolario a  intampinat luna mai , luna "florilor", cu o noua gama dedicata frumusetii si feminitatii: L'Erbolario 3Rosa  = Feminitate, Sensibilitate, Eleganta. 

Trei personalitati roz , rafinate, in perfecta armonie cu farmecul feminin.

L-am primit cadou, stiu ca la noi ajunge cam la 200 ron in farmaciile Sensiblu, dar L'erbolario nu se dezminte!!
A creat un parfum suav, ca o adiere de primavara, perfect pentru o zi torida de vara si in acelasi timp ideal pentru o zi de iarna!

Cum se poate asa ceva? Simplu! Este parfumul de care te indragostesti si  care nu vrei sa se mai termine niciodata!
Pe care sa-l folosesti in fiecare zi a anului, indiferent de anotimp sau vreme.
Asa am patit eu cu el.
Am testat in farmacii testerul dar nu mi se parea cine stie ce. Asta pana l-am utilizat vreo 3 zile , dupa care m-am declarat fan inrait a acestui parfum.
Este o apa de parfum destul de economa, nefiind necesare decat 3 pufuri ca aroma sa persiste  mai mult de  8 ore.
Are 50 ml.
Dupa cum vedeti am si parfumul Papavero despre care v-am vorbit  aici, si am primit si cateva mstre de gel de dus si lotiune de corp din alte game de-ale lor.


Le folosesc cu drag si chiar voi ajunge sa le recumpar, asa de mult imi plac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!