luni, 9 aprilie 2012

Tratament minune!!!

OOOO da!!!!!Sunt foarte fericita!!! Intaritorul meu de unghii da roade!!Desi nimic nu parea sa le mai salveze, intaritorul de la Mavala chiar e bun!!!

Dupa ce unghiile mele erau moi ca foita de ceapa  din cauza pilirii pe vremea cand imi puneam gel,acum incep timid sa-si revina ,si nu am folosit tratamentul decat 2 saptamani pana acum!!
Iata ce spune producatorul despre el:

INTARITOR  MAVALA PENTRU VARFUL UNGHIEI

"Impiedica ruperea si exfolierea varfului unghiei. Produs specific cu rezultate imediate. Atentie: nu atingeti altceva decat varful unghiei! "

Mi se parea putin ciudat ca trebuie sa aplic doar pe varful unghiei si nu pe toata lungimea ei,dar am urmat cu strictete aceasta indicatie!
In plus pe prospect scria ca trebuie aplicat de 2 ori pe saptamana apoi de 2 ori pe luna dupa ce unghiile isi revin!!
Eu am aplicat in fiecare zi caci doream mult sa am unghii tari cat mai repede!!! Acum la 2 saptamani de la folosire mi-am putut face si eu  manichiura,si pentru 3-4 zile am renuntat la intaritor.Oricum voi continua sa ma dau cu el in continuare ,dar mai rar!!

Pretul e in jur de 60 ron si il gasiti doar in farmaciile Sensiblu(mie mi l-au adus pe comanda de la Timisoara,caci in Iasi nu era....banuiesc ca fiind pretul mai piperat nu multe persoane se inghesuie sa-l cumpere).
Are doar 5 ml dar e mai mult ca apa si va tine foarte mult,caci nu se aplica mult.

Intaritorul MAVALA este de acum pe lista mea de produse preferate!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!