sâmbătă, 21 aprilie 2012

La mare sau la munte cu bebe?

Mare dilema:ce alegem mare sau munte?


De mica mi-a placut sa merg la munte,la mare am fost de vreo 2 ori, dar consider ca daca stai 2-3 zile la plaja deja te plictisesti..ce altceva sa faci?Cand eram mai tanara si fara copil,mai mergea un club,o discoteca in aer liber..dar acum cu bebe ce sa alegem?
Eu as fi optat pentru munte,dar toata lumea imi recomanda sa mergem la mare pentru beneficiile aerosolilor! Si cum sanatatea micutei primeaza acolo vom si merge!Desi , multa lume imi  recomanda sa mergem doar noi doi ,fara copil,ca e greu, ca sigur va face mofturi la schimbare de loc...nu ma lasa inima sa o las acasa!!Pentru ce am facut bebe? Sa o las acasa? Mai ales daca e benefic si pentru ea.. mergem si cu ea.
As mai face o escapada si la munte ..acolo am putea face plimbari in aer liber si mi se pare si aerul mult mai curat decat la mare...unde chiar daca alegi o statiune mai putin aglomerata(excludem Mamaia din start..)tot va fi  destula lume....
Plus ca nu am mai fost demult pe litoralul romanesc si sper sa nu avem surpriza algelor..cum dadea  la tv anii trecuti!!
Desi sigur nu toata plaja va fi acoperita de alge!!

Acum avem alta problema:bagajul!!!

Desigur ca cel al Dianei va fi cel mai mare!!!! Luam aproape toata casa cu noi,boluri,lingurite,jucarii..etc!!
Voi apela cred (si daca mandra va dori sa pape) si la borcanele ,ca sa nu-mi transform chiar toata vacanta in  program de gatit!!

Voi ati mers cu cei mici la mare??Cum s-au comportat?Cei lucruri  considerati indispensabile pentru un copil de 1 an??

4 comentarii:

  1. surpriza maxima de pe litoral vor fi mucurile de tigara din nisip...:(sper sa aveti noroc de plaja mai curata desi....

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu recomand ambele. Noi am calatorit foarte mult cu bebe. Nu-l lasam acasa niciodata. Am fost in Londra cand avea 7 luni si in Thassos cand avea 9 luni. In rest la munte maxim cate 3 zile(de, nu putem sa alegem o saptamana la munte in detrimentul marii). Cel mai bine s-a simtit in Thassos: balaceala si nisip non-stop. Anul asta vom merge in skiathos, dar cu avionul. Nu-mi fac probleme de mancare, caci nu face fite, iar acolo sigur gasesc ceva pentru el(grecii au mancare foarte ok, zic eu). Asadar, beneficii sunt si la mare si la munte, acum ce preferati voi mai mult. O sa fie super ok. Problema e litoralul nostru care m-a dezamagit foarte-foarte rau si evit sa ma mai duc, mai ales cu bebicu

    RăspundețiȘtergere
  3. asa si noi vrem sa o luam cu noi peste tot!!speram sa nu am deziluzii privind litoralul romanesc

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!