marți, 10 aprilie 2012

Ser pentru par-chiar functioneaza??????

Tot am auzit de serurile minune pentru varfuri despicate ,sau stralucire ,si am cumparat si eu sa vad daca au efect!!
In prima faza am folosit serul de la avon pentru varfuri despicate.


"Hraneste si repara varfurile deteriorate" spune producatorul!! 
Pret 15-20 ron in functie de promotie!!

Ei bine, nu  repara nimic!!! Odata ce varfurile sunt despicate numai sfanta foarfeca le mai repara!!!!

Apoi am zis sa incerc ceva mai scump..in ideea ca e mai bun, si am incercat  Hi Gloss Serum de la Amway!!!
Iata ce promite:



"SATINIQUE Hi Gloss Serum conferă strălucire tuturor tipurilor de păr. Poate fi utilizat înainte sau după coafare, pe părul ud sau uscat. 


• Conţine Sistemul de Infuzie cu Ceramide care penetrează firul părului regenerând structura degradată a acestuia
• Conferă imadiat strălucire tuturor tipurilor de păr, în special părului uscat, coafat des, tocit sau îmbătrânit
• Combinaţia de diferite tipuri de silicon conferă strălucire şi catifelare
• Fiecare fir de păr este protejat, vârfurile despicate devin mai catifelate iar suprafaţa firului de păr este protejată împotriva pierderii lipidelor
• Poate fi utilizat înainte sau după coafare, pe păr umed sau uscat
• Testat anti-alergenic
• pH echilibrat
• Sistemul de Infuzie cu Ceramide conţine ceramide special create, care sunt identice cu cele care se găsesc în păr în mod natural
• Formula delicată nu îngraşă părul. Fără reziduri. Lasă părul catifelat şi uşor de coafat. 
• Risc redus de iritaţii şi alergii.
Aplicaţi înainte sau după coafarea părului, pe păr uscat sau umed. Aplicaţi o picătură sau două în palme şi întindeţi uşor pe păr. Pentru cele mai bune rezultate folosiţi împreună cu Sistemul SATINIQUE (Curăţare, Hidratare, Tratament, Coafare). Suficient de delicat pentru utilizare zilnică."

Pret:60.44 ron


Acesta da o oarecare stalucire a parului dar nu cine stie ce.in plus chiar daca am aplicat doar pe varfuri tot simt ca-mi ingreuneaza parul!! 

Asa ca am decis sa nu mai dau bani pe prostii,ci sa incerc sa am parul sanatos prin alimentatie si masti!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!