sâmbătă, 28 aprilie 2012

Cumpar,cumpar si iar cumpar!!



O,da !!Am o noua pasiune :shopping-ul online!! Si de curand am descoperit un nou site de haine!!Mi-a placut in mod deosebit acest hanorac,si pretul e unul acceptabil,fiind la promotie!!

In plus aici am gasit parfumuri,si multe haine care imi fac cu ochiul!!
Pana acum eram sceptica in ceea ce priveste shopping-ul online,dar vazand ca uneori preturile sunt foarte convenabile,poti returna produsul daca nu-ti vine,sau nu-ti place,am zis sa ma incumet!!
Asa ca profit ca in curand vine ziua sotului si ii voi comanda  camasa aceasta!!

Ma mai gandesc si la alte produse care imi fac cu ochiul!!

Imi place ca produsele arata foarte bine  pe site, cu toate detaliile,si asta conteaza foarte mult la cumparaturile on-line!!

Ce as fi adaugat site-ului ar fi fost o" cabina de proba virtuala"!!Urmarind  o emisiune la tv tot despre vanzarea hainelor pe site-uri,am descoperit acest lucru!!Si parea foarte interesant si real...sa alegi mai multe haine,si sa le probezi!!Sa-ti poti face o idee despre felul cum iti sta!!

In plus,economisesc mult timp cumparand de pe acest site!!Nu mai umblu prin magazine,ma confrunt cu nepasarea unor vanzatoare care nici nu te baga in seama cand doresti sa cumperi ceva!!

Asa ca voi reveni  sa cumpar de pe acest site!!

Voi de pe ce site-uri cumparati haine?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!