vineri, 8 iulie 2016

Cum scapi de paienjeni , natural?

Daca tot este vara, fie ca stai la casa sau apartament, este posibil sa te confrunti cu paianjeni. Cu acestea insecte m-am confruntat si eu, si pana sa citesc intr-o carte cu remedii naturiste pentru aproape orice problema nu stiam cum sa scap de ei. Am incercat cu spray-uri de insecte din comert, dar dupa un timp reapareau!

Asa ca, citind in acea carte am descoperit ca remediul cel mai bun este menta!! Si cum in gradina am destula, am cules firicele de menta, si le-am pus asa verzi pe la colturile camerelor, pe covor. Ele s-au uscat intre timp, dar efectul lor inca e valabil. Aceste insecte sacaitoare si urate au disparut complet din viata si casa mea.



Mai ales daca aveti copii, cum am eu, care stau mai mult pe covoare, se joaca, este esential sa folosim produse cat mai naturale pentru a nu le pune in pericol sanatatea.

Menta pentru mine a fost remediul ideal!!

Sper sa va fie de folos acest articol, chiar daca nu se incadreaza in tema  generala a blogului!! Va pup!

Un comentariu:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!