sâmbătă, 30 iulie 2016

Sampon HairX Oriflame antimatreata


Imi adusesem aminte ca de la Oriflame nu am comandat de foarte mult timp un sampon.Si cum cel de la Madre Labs comandat de pe Iherb nu a fost pe placul parului meu , am zis sa fac o alta incercare. 

Samponul HairX este special antimatreata cu acid salicilic, sau pe romaneste aspirina, care ajuta scalpul sa scape de matreata si sa previna  reaparitia acesteia.

Flaconul este din plastic , alb, se vede cu usurinta cat produs mai este, si a costat 16 ron la 400 ml. Raportul calitate-pret este bun , la acest gramaj si sampoanele din comert cam tot atat costa.


Samponul este transparent, si face destula spuma, necesita balsam dupa samponari, dar simti cum curata firul de par.

Conţine acid salicilic, pentru controlul mătreţii, şi ulei de ghimbir, pentru calmarea pielii, cu rezultate pe termen lung.

Ingrediente :

AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERIN, DISODIUM PHOSPHATE, SALICYLIC ACID, POLYQUATERNIUM-22, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, PARFUM, IMIDAZOLIDINYL UREA, PEG-150 PENTAERYTHRITYL TETRASTEARATE, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, DISODIUM EDTA, MENTHOL, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, SODIUM HYDROXIDE, ZINGIBER OFFICINALE ROOT EXTRACT.

Nu stau mereu sa citesc etichetele sampoanele, dar in ultima vreme o fac! Si asta pentru ca am vrut sa cumpar un sampon Gliss si nu stiam pe care sa il aleg, antimatreata nu aveau. Si tot comparandu-le am vazut ca e doar strategie de marketing!! Nu difera decat cu 2-3 ingrediente unul fata de celalalt, chiar daca e cu uleiuri. anti rupere, anti imbatranire, etc.!!!

Deci mare grija cand va alegeti samponul din mai multe sortimente ale aceluiasi brand! E cum se zice"aceiasi Marie, cu alta palarie"!!


Ma gandesc sa mai dau o sansa sampoanele naturiste de pe Iherb, dar de data asta sa aleg unul antimatreata, caci cel folosit de mine era pentru par fin cu biotina.


Dar pana atunci folosesc acest sampon, si momentan parul meu se intelege bine cu el. Nu am da pe spate, dar nici nu imi provoaca matreata.

Ati folosit sampoane de la ORIFLAME? Care sunt produsele voastre preferate?

Un comentariu:

  1. De la Oriflame tin minte ca am incercat acel tratament cu ulei fierbinte cu nuca de cocos, dar sampoane nu retin sa fi incercat.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!