marți, 12 iulie 2016

Cosmetic Plant- Emulsie pentru plaja- mare dezamagire


Am cumparat de la Plafar crema de protectie solara Cosmetic Plant cu factor 50, rezistenta la apa , cu protectie UVA si UVB. Flaconul a costat cam 25 ron, fiind cu factor 50, era mai scumpa. L-am cumparat special pentru fiica mea, caci eu avand tenul mai usor de bronzat, nu folosesc factor asa mare de protectie. Dar pentru copil este important sa folosim factor de protectie inalt.

Folosisem in trecut si alte creme cu Spf 50 si stiam  ce textura trebuie sa aibe. Sa fie mai cremos, nu foarte fluid, si sa intre destul de greu in piele, mai ales in cazul celor rezistente la apa, cum se lauda si aceasta  lotiune ca e.


Dar mare mi-a fost dezamagirea!!


Era foarte lichida, de nici nu puteai bine sa o intinzi pe piele, caci imi curgea printre degete, dar  intra repede in piele ca in cazul lotiunilor de soare light, cu factor de protectie mic.
Termenul de expirare era ok, caci il verificasem imediat ce am vazut cum se prezinta.

Nu am fost deloc multumita de aceasta crema si bine ca am cumparat din Lidl spray-ul cu factor 50 de la Cien, care m-a salvat la plaja!!

Poate alte produse de-ale lor sunt bune, dar in cazul acestei lotiuni , totala dezamagire. Stiu ca intr-o perioada crema de fata Bioliv care e tot laudata pe net , ma tenta, dar acum ma mai gandesc inainte de a mai cumpara ceva de la ei.

5 comentarii:

  1. Am incercat-o si eu si am remarcat acelas lucru

    RăspundețiȘtergere
  2. am avut si eu anul trecut si nu am fost multumita ,desi stiam ca au produse bune

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate voi incerca alte produse de-ale lor, mai ales acea crema de fata Bioliv care e tot laudata, dar la capitolul produse cu SPF, clar nu le mai aleg!!

      Ștergere
  3. Buna Irina, iti multumim pentru feedback-ul despre acest produs. Ne pare rau ca nu ai fost multumita de aceasta emulsie de plaja :( Formula noastra a fost creata special pentru copii, usoara si lejera pentru a putea fi intinsa cat mai usor pe pielea celor mici care abia asteapta sa fuga in apa. Deci, nu trebuie sa iti faci griji ca textura fluida inseamna o protectie scazuta. Insa, chiar daca e o lotiune rezistenta la apa, ea trebuie reaplicata la cateva ore, in special la iesirea din apa si stergerea cu prosopul. In plus, lotiunea trebuie aplicata cu 15 minute inainte de iesirea la soare, penrtu a avea timp sa se absoarba in piele si pentru o protectie optima.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!