luni, 25 iulie 2016

Elixir baie Planet Spa Sweet Sensuality Avon




Am primit acest elixir de baie in urma comenzilor date, si m-am bucurat ca il pot incerca. Din aceasta gama nu incercasem nimic inca.

Am pus 3 capacele sau chiar mai mult in cada, am dat drumul la apa, si ma asteptam sa faca spuma, sa lase o aroma frumoasa....dar.....nu a fost sa fie asa, L-am folosit pe urma pe post de gel de dus. Nu sunt multumita de el. Fata de alte spume de baie de la Avon , care chiar isi fac treaba, lasa multa spuma si aroma intensa, acesta nu face nimic din ce promite.

Pretul e de   12 la reducere  la 250 ml.Pe viitor cu siguranta nu il voi cumpara. Bine ca acum l-am primit gratis!!

2 comentarii:

  1. de obicei cele de la planet spa sunt bune ,ma mir ca acesta nu isi face treaba ,nu l-am incercat .dar nu imi place nici culoarea lui

    RăspundețiȘtergere
  2. bucura-te de aroma :), baie placuta!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!