sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Benzi epilatoare Sessu

Am achizitionat de curand benzile epilatoare la de Sessu. Am avut 18 bucati la pret de 12 , platind cam 10 ron in Kaufland pe ele, daca imi aduc bine aminte.

Am mai utilizat benzi de la alta firma parca si ceea ce ma supara este timpul cam mare zic eu ...sau nu am eu rabdare ...pana se incalzeste ceara.
Si nu sunt incantata de rezultate, deoarece pe firele scurte nu se prinde...si ramane ceara pe zona epilata destul de lipicioasa.Utilizez apoi servetelele care sunt in pachet cu ceara, dar parca nu ma incanta.

As incerca sa merg la salon sa vad daca as avea aceiasi problema cu firele de par scurte, sau e problema benzilor.




Momentan folosesc cu succes epilatorul si chiar e ok, mai ales pentru firele de par scurte.
Dar mai apar fire de par sub piele , daca uit sa ma exfoliez.

Voi ce metode de epilare folositi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!