miercuri, 19 noiembrie 2014

Shopping at Orsay-My new red bag!!

Daca in trecut eram pur si simplu obsedata de genti( aveam peste 50 de diferite preturi, luate ori de la magazine de cartier sau mall), de cativa ani colectia mea sa redus considerabil, punand accent acum pe alte lucruri( cumparaturi pentru casa, pentru fetita mea, etc).

Dar cand prind produse la reducere considerabila, chiar nu ratez ocazia de a-mi achizitiona o geanta noua.
Si cum o geanta rosie nu am avut demult in garderoba, am zarit-o la reducere la 50 ron, de la 90 in magazinul Orsay.
Sunt o clienta fidela a acestui magazin deoarece hainele lor sunt de calitate si cand le gasesc la reducere, chiar se merita!!
Initial am stat in  dubii daca sa imi cumpar geanta rosie sau nu, dar cum nu mai e asa un must sa asortezi geanta la pantofi, am cedat in fata pretului imbatabil!

Apoi am rasfoit pagina lor de facebook si am gasit-o in outfit-ul de mai jos!

Este dintr-un material moale, mat, se poate purta crossover cu bareta lunga sau cu cele 2 manere.




Orsay va invita sa va delectati cu pozele diferitelor colectii actuale si trecute.

Pacat ca nu au si pagina pentru magazinele din Romania.Dar pana atunci rasfoiesc pagina din Polonia.
Si cum in curand vine Blak Friday poate vor avea si ei reduceri la haine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!