sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Farmec m-a scapat de furnici!

Daca pana acum utilizasem produse cosmetice Farmec, a venit vremea sa incerc si altceva! 

Sprayul contra furnicilor si gandacilor de la Farmec a costat undeva la 10 ron la gramaj de 300 ml.
Il gasiti si in supermarketuri la raftul cu insecticide.Eu l-am folosit pentru bucatarie contra furnicilor si mi-a placut ca are efect, insectele imediat mor, in plus nu miroase aproape deloc. Ceea ce e un mare plus , mai ales ca am o fetita de 3 ani, si nu ar fi fost ok sa imi miroase toata casa.


Am  respectat instructiunile si am aplicat doar pe jos unde stiam ca circula furnicile,  si imediat au murit.

Iata descrierea oficiala a sprayului:

"Cu o formulă sigură, insecticidul acţionează asupra furnicilor, gândacilor şi altor insecte târâtoare, având efect instant şi de lungă durată."

Exista inca 3 sprayuri contra mustelor si tantarilor, moliilor si universal.

E un produs pe care cu siguranta il voi recumpara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!