sâmbătă, 25 octombrie 2014

Parfumurile Oriflame acum si pe Aoro.ro


Asa cum bine stiti din postarile mele anterioase, am devenit client fidel Aoro in ultima perioada. Am  gasit mereu promotii foarte bune, livrarea era prompta, produsele ajungeau in conditii optime.
Daca pana acum am cumparat mai mult produse profesionale pentru ingrijirea parului( cum bine stiti acest subiect ma pasioneaza cel mai mult, si mereu sunt in cautarea celor mai bune produse pentru podoaba mea capilara), am fost surprins impresionata ca de acum gasesc si parfumuri si produse de ingrijire marca Oriflame.

Stiti prea bine ca produsele Oriflame se comercializeaza doar prin  reprezentantii lor directi, si uneori e mai greu sa gasesti unul.Asa ca atunci cand am gasit aceste produse pe site, nu am mai stat pe ganduri si am achizitionat un nou parfum: Vip Night!



Nu il mai folosisem pana acum si l-am cam luat la risc, nestiind cum miroase, ghidandu-ma doar dupa descrierea oficiala:


"Un parfum opulent care, prin acordurile unice de şampanie aurie Luxor, asociate unei semnături definitorii, surprinde magia acelor momente speciale din viaţă… un eveniment spectaculos, TU în centrul atenţiei, învăluită în senzualitatea acestei arome captivante. "

Un parfum seducator, ca si ambasadoarea sa ne este prezentat in  acest video promo :



Andreea Raicu, un fashion  icon al peisajului monden romanesc  promoveaza acest parfum.

Sunt de acord cu alegerea celor de la Oriflame , deoarece numai o femeie puternica, rafinata cu mult stil poate purta acest parfum.Iar Andreea Raicu a demonstrat in nenumarate randuri ca nimic nu ii sta in cale, este o femeie de succes, mereu stapana pe ea si multe adolescente cred ca o au drept model.

Intr-o era in care vedem tot mai multe pitipoance care devin modele peste noapte , ajutate de diversi domni binevoitori, este foarte greu sa ramanem in limitele normalului si a bunului simt. Si doamnele care ne fac cu adevat cinste precum, Mihaela Radulescu, Andreea Marin, Andreea Raicu, Andreea Esca, etc, trebuie sa fie puse cat mai des in lumina reflectoarelor.
Astfel , ma bucura asemenea campanii in  care vedete autohtone promoveaza diverse produse de beauty pentru femei.
Asa fetele din zilele noastre vor putea avea ca modele de viata  si vedete care isi merita statutul si care chiar au multe de aratat in afara de trupul lor!


Dar revenind la acest nou parfum pe care il si folosesc in prezent va pot spune doar atat: chiar te simti minunat purtandu-l!
Te invaluie intr-o aroma fresh cu tente dulci, dar nu foarte dulci, si poate fi  "purtat"atat  in diminetile reci de toamna , cat si in serile in care iesim in club si e atmosfera mai calda!

Persista cam 7-8 ore daca aplic cam 3-4 pufuri dimineata.
Sticluta mi se pare ca si corpul unei sirene, ca o clepsidra , in nuante aurii pentru o tenta de eleganta in plus.

Sincer sa fiu, la inceput am fost sceptica in privinta acestui parfum, fiind obisnuita mai mult cu parfumuri de la Avon si  nici macar nu stiam cum miroase parfumul Vip. Dar de cand am vazut spotul publicitar, am fost curioasa sa vad cum miroase si m-am incumetat sa il comand.

La inceput mi s-a parut cam dulceag si l-as fi pastrat pentru zilele reci de iarna, dar am decis sa ii mai acord cateva sanse si tot purtandu-l am ajuns sa imi placa foarte mult.

Atunci cand aleg un parfum ma uit intai la pret.Nu as cheltui mai mult de 150 ron maxim pe un parfum, avand o experienta negativa cu un parfum de firma cumparat dintr-un magazin din Iasi , care s-a dovedit a persista foarte putin( nu stiu daca era fake sau nu, dar am dat 250 ron degeaba).De atunci  sunt mai zgarcita cu bugetul indreptat catre aceasta categorie de produse.
Ma gandesc si ma razgandesc de multe ori inainte de a cumpara un parfum, sa vad daca intr-adevar merita acei banuti.

 Deci, daca o sa-l cautati pe site, Parfum Oriflame Vip Night are pretul de 75 ron , avand un gramaj de  50 ml.Pentru o apa de parfum eu zic ca e un pret rezonabil, intalnind multe ape de toaleta la preturi asemanatoare, si nu persista la fel ca acesta.


Si il puteti oferi ca si cadou, mai ales ca in curand vom intra in febra cumparaturilor de Sarbatori, si desi mai sunt 2 luni pana la Craciun, timpul trece repede, poate veti avea si alte cheltuieli pe langa cele alocate cadourilor, si eu zic ca este bine sa fim pregatite din timp cu darurile pentru cei apropiati noua.

In plus un parfum bun nu se demodeaza niciodata.Este mereu binevenit in  poseta unei femei, indiferent de varsta.Si daca ii cunosti si gusturile in ceea ce priveste tipul de parfum preferat sigur o vei incanta oferindu-i acest parfum cadou.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!