miercuri, 15 mai 2013

Primele mele produse John Frieda

Citind blogul Cameliei, am aflat despre aceste produse John Frieda care se gaseau pana nu demult doar in strainatate.
Mi-am facut curaj si am comandat de pe  cosmeticepenet, 2 produse ale acestui brand: crema balsam pentru varfuri despicate:


"John Frieda Full Repair Perfect Ends Deep Infusion – crema pentru redarea aspectului matasos al parului
Mod de aplicare: Se aplica pe parul curat, umed dupa spalare. Se aplica liber, prin distribuirea cat mai uniforma in special pe varfuri si pe zonele deteriorate. Se aplica produsul in functie de lungimea parului si de grosimea acestuia. Nu se clateste din par. Se continua coafarea in mod normal.

Povestea din spatele uleiului de Inca Inchi  - Legendara planta ‘sacha inchi’ care se intalneste in padurile amazoniene este recunoscuta drept o sursa a frumusetii. De sute de ani, femeile incase au folosit pretiosul ulei obtinut din semintele fructelor ca si un ritual zilnic. Bogat in omega3 si 6 , efectele benefice ale uleiului fara grasimi de Inca Inchi este cuprins in linia Full Repair de la John Frieda – toate acestea pentru a transforma parul deteriorate, cu aspect aspru si procesat , intr-un par matasos, stralucitor si sanatos"



Si:

 Sampon John Frieda Frizz Ease Smooth Start Repairing Shampoo care promite 






"Rolul samponului si al balsamului este acela de a repara parul deteriorat.


Samponul Smooth Start Repairing - netezeste si repara suvitele de par deteriorate, blocand despicarea varfurilor si restaurand protectia naturala a parului impotriva suvitelor electrizate. Dupa cateva folosiri, parul deteriorat, aspru va fi transformat intr-unul moale, stralucitor si usor de coafat. Samponul este recomandat si pentru persoanele care au parul vopsit."



Comanda mi-a ajuns in 3 zile , am ales livrarea cu Posta.
De acum le voi baga la treaba sa vad ce parere imi fac.

3 comentarii:

  1. am avut si eu....sicera sa fiu este ok..nu m-a dat pe spate, acuma depinde si ce asteptari ai tu de la produs.

    http://luciais27.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai as avea asteptari mai mari decat la produsele din comert
      am citit ca-s laudate dar sa vad pe parul meu ce treaba fac

      Ștergere
  2. Am o parere buna despre aceste produse
    cosmetice

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!