luni, 30 iulie 2012

Titania

Am zis sa incerc si eu produsele Titania,avand in vedere ca am citit numai lucruri bune despre ele.
Si mi-am achitizionat crema pentru calcaie,care asa cum promit producatorii va catifela zona respectiva.

Mergand foarte mult pe jos,aveam neaparata nevoie de o crema care sa faca minuni!!

Asa ca am inceput sa o folosesc in fiecare seara!
Imi place foarte multe aceasta crema deoarece:
  • are Uree si acest ingredient e responsabil pentru hidratarea pielii
  • se foloseste o cantitate foarte mica de crema,deoarece se intinde foarte bine si trebuie masat bine pana intra in piele
  • imi place capacul flaconului care permite aplicarea usoara a cremei
  • avand consistenta densa sigur ma va tine destul de mult



Si chiar face minuni!Desi o folosesc cam de o saptamana,incep sa-mi simt pielea calcaiului mult mai hidratata!!

3 comentarii:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!