duminică, 15 iulie 2012

AVON FOR BABY

Da!Ati vazut bine!Andreea Marin Banica promoveaza noua gama AVON BABY.


sursa












Aceasta gama va oferi toate produsele de care o mamica are nevoie pentru ingrijirea micutului ei si va fi disponibila incepand cu campania 12/2012.


Gama Avon Baby va contine:
  • Sampon fara lacrimi 
  • Gel de corp si par 
  • Ulei calmant 
  • Lotiune hidratanta 
  • Servetele umede 
  • Crema pentru iritatii
 Nu  contin parabeni.
Testate pediatric contine formula hipoalergica
Pentru  bebelusii cu varsta +6 luni



Avon a anunțat totodată implicarea în proiectul Școala Mamelor, al cărui coordonator este Andreea Marin Bănică, prin Campania “Ambasadoarele Avon Baby”. Această campanie se va desfășura pe o perioadă de 2 luni, începând cu data de 16 iulie, și va oferi șansa de a testa produsele din noua gamă de îngrijire a bebelușilor unui număr de 300 mămici dorince să ne împărtășească experiența lor. Cine doreste sa se inscrie sa intre pe site-ul Scoala Mamelor.

  Laud  initiativa companiei AVON de a crea cosmetice pentru bebelusi,fara parabeni si la pret accesibil pentru orice mamice ce-si doreste numai lucruri calitative pentru puiul ei.
Mi-am comandat si eu din oferta Demo samponul pentru bebelusi si abia astept sa-l folosesc pentru fiica mea!

 

4 comentarii:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!