sâmbătă, 28 iulie 2012

Noua mea crema antirid


 Am primit de curand crema Galenic Nectalys,si dupa cateva saptamani de utilizare am zis sa va impartasesc si voua ce mi-a placut la ea!

Dar mai intai iat ce zic producatorii:


"Principii Active
Galenic Nectalys  cu nectar esential de fructe este gama de produse cu actiune multipla care reenergizeaza tenul obosit si atenueaza primele semne ale imbatranirii.

Cu o textura fructata iti protejeaza pielea pe tot parcursul zilei.Energizat si hidratat,tenul este stralucitor si radiaza de frumusete."

Galenic Nectalys Crema Energizanta ten sensibil 50ml

 Iata ce cred eu:

  •  Intra  foarte repede in piele,iar mirosul este unul superb de fructe!
  • Folosesc crema de vreo luna si nu pot spune ca am riduri foarte expresive la nivelul fruntii,dar sesisez o oarecare atenuare a lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!