marți, 10 iulie 2012

Cum tratam transpiratia excesiva?Simplu Eucerin!

"Noul Eucerin Pump Spray Anti-transpirant 72h este solutia ideala combinand protectia intensiva a unui anti-perspirant puternic testat clinic cu ingrijirea pentru nevoile specifice ale pielii. Eficienta sa a fost dovedita in urma unui studiu, rezultatele indicand o reducere cu pana la 91% a transpiratiei, timp de 72 de ore, in cazul persoanelor ce se confrunta cu transpiratia excesiva.  Cu o formula testata clinic, fara alcool sau coloranti, spray-ul actioneaza exact asupra cauzei, reducand activitatea glandelor sudoripare pe o perioada indelungata, fara a bloca, insa, porii sau procesul fiziologic de transpiratie. Aplicarea tip-spray reprezinta, de asemenea, un avantaj de igiena, evitandu-se contactul cu bacteriile la nivelul pielii. "

 

 

 

L-am cumparat deoarece dupa nastere m-am confruntat cu o transpiratie mai abundenta.Incercand o gama larga de deodorante,am zis sa intru in farmacie sa cer un tratament.

Oscilam intre Vichy si Eucerin.La pret erau aproximativ egale,dar farmacista mi-a recomandat Eucerin.

Si bine am facut ca am ascultat-o.Aproximativ dupa 5-6 aplicari,nu in fiecare zi,am vazut rezultatele.Recunosc ca nu am respectat intocmai instructiunile:"3 zile se aplica seara".

Eu am aplicat vreo 5-6 zile,dar nu consecutive,cand simteam eu ca e nevoie.Si acum revin cu drag la deodorantul meu Garnier,care isi face treaba in continuare,dar nu se mai lupta cu transpiratia in exces. 


Acum il  folosesc rar,o data pe saptamana.Pe canicula aceasta chiar nu mai am probleme.Il recomand cu drag tuturor celor ce se confrunta cu aceasta problema.

Costa in jur de 35 ron in farmaciile Sensiblu

2 comentarii:

  1. Super, ma bucr ca ai gasit solutia optima pentru problema neplacuta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine de retinut chiar daca nu am probleme cu transpiratia excesiva, din contra eu nu prea transpir :(.Stiu ca nici asa nu este bine

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!