miercuri, 20 iunie 2012

Pink Box-ul meu a ajuns!

Demult ma tenta sa dau o comanda sa primesc si eu pink box-ul la 44 ron..dar am tot amanat.Acum castigand un voucher de 20% reducere de pe blogul lui  Overseeing Fashion,am dat comanda.
Si iata ce am primit!

  •  Dischete demachiante Family Care 70 buc
  • Lotiune reparatoare dupa plaja-full size Bioderma
  • Eucerin crema reparatoare cu 10% uree pentru picioare
  • Rul Pretty Flormar -full size nuanta 304
  • Gel de dus Bronnley cu portocala si iasomie
  • Bratara Funky cu un cristal swarovski de 4mm(doar aceasta nu prea m-a incantat,deoarece e prea micuta)
 Per total sunt multumita de Pink Box-ul meu si sigur voi mai comanda!

4 comentarii:

  1. il astept si eu pe al meu..de-abia astept sa vad ce contine..

    nu vinzi cutiuta? am o obseseie pt ele..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce faci cu ele???deocamdata o tin ca-mi place si mie..te anunt daca o dau

    dar nu toate contin aceleasi produse?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai..nu fac nimic cu ele...le colectionez...ti-am zis..am o obsesie
      pup

      Ștergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!