sâmbătă, 16 iunie 2012

Noi achizitii ORLY si BOOTS

 Tocmai m-am innoit cu 2 achizitii:Oja ORLY si Seche Vite.Sunt variantele mici  ca si gramaj,dar eu si asa nu stau sa consum o oja pana la sfarsit asa ca sunt numai bune.
Tot aveam oja de la oriflame si m-am gandit sa aplic un strat de oja Orly cu sclipici peste

M-a tinut inca vreo 3-4 zile.Dupa cum stiti sclipiciul ajuta oja sa reziste mai mult pe unghii.

Lacul de uscare rapida e super!Dintr-o singura aplicare da un luciu superb unghiei!(pacat ca in poza nu se observa)

Ce nu imi place este ca atunci cand stergi oja se duce foarte greu datorita sclipiciului.


















 Din seria cumparaturilor de vara am ales baza de machiaj de la Boots No7.Eu am ales nuanta Medium.

Imi place deoarece:
  •  are SPF6
  • se intinde foarte usor si intra repede in piele,colorand-o si dand un aspect natural pielii
  • miroase a ciocolata
  • are 40 ml,suficient de mare
Daca ar fi sa o compar cu BB CREAM  de la Garnier,clar BB castiga daca doresc o nuantare mai puternica .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!