sâmbătă, 9 iunie 2012

Despre proiectul Salve Club - Calin Donca raspunde la intrebari





Recent am primit suplimentele alimentare Avita spre testare si un card Salve Card. Despre  suplimentul  ALOE VERA & ENZYMES am vorbit  aici,iar despre suplimentul cu vitamina C am vorbit  aici.Vitamina C este bună și se ia o pastilă pe zi. Suplimentul Aloe Vera & Enzymes i l-am dat sotului meu  pentru că a avut niște probleme digestive (este bun la așa ceva).
Dar ce fac cu cardul??
 Am multiple reduceri in anumite cabinete dentare,farmacii,laboratoare medicale partenere.
Si asta nu e tot!!!


Cum  Reforma Sanatatii se apropie cu pasi repezi (zilnic sunt discutii pe toate posturile TV despre acest lucru),  Salve Club  are  cea mai mare forta de vanzare din tara vor  avea si cele mai mari comisioane.

Calin Donca iti va raspunde la multe din intrebarile legate de reforma sanatatii

Dacă sunt persoane interesate despre proiectul Salve Club mă puteți contacta.

Un comentariu:

  1. te invit la un giveaway http://beautymakeupwithme.blogspot.ro/2012/06/giveaway-ladys.html

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!