luni, 24 aprilie 2017

Sampon Gerovital Sebum Control

Vedeti in aceste poze ingredientele samponului Gerovital ce lupta contra sebumului si  ale celui de la Syoss tot pentru aceasta problema. Multe diferente majore nu sunt. Eram demult curioasa  daca exista mari diferente intre ingredientele diferitelor sampoane de la diverse branduri.


Aici am pozat ingredientele samponului Pantene Aqua Light pentru par cu tendinta de ingrasare, si dintre cele 3 sampoane am ales Gerovital.

Mentionez ca nici unul din cele 3 sampoane nu le mai folosisem si fiind in cautarea samponului care sa ma scape de parul gras, am zis sa ma documentez mai bine.

A fost ok cateva spalari, desi nu am observat ca am reduce ingrasarea parului, dar macar nu imi provoca matreata. Asta,pana la a 4a utilizare cand deja mis e ingrasa mult prea repede parul si in plus matreata dadea semne ca ar reaparea.

Pentru mine, nu a functionat, deci facea spuma bogata, avea miros fresh, pretul era accesibil ( in jur dde 13 ron).
Momentan folosesc Kerastase si mai nou samponul cu cafeina de la OGX , un brand des laudat de bloggeritele de peste ocean, dar din pacate si acesta mi-a provocat matreata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!