vineri, 7 aprilie 2017

Am testat sapunul Dove

Am fost foarte fericita cand am primit mail ca am fost selectata sa testez sapunurile Dove. Tin sa spun ca relatia mea cu acest brad a fost mereu una frumoasa, mereu sapunurile si gelurile de dus Dove si-au facut treaba , lasandu-mi pielea catifelata.

Dar in ultima vreme am incercat alte branduri de sapunuri lichide , de care nu prea am fost multumita, asa ca aceasta campanie de testare a picat la fix!

Am primit in pachetul frumos impachetat 3 sapunuri lichide , o rezerva si un prosop cu logo-ul Dove. 2 dintre sapunuri sunt cu unt de shea si aroma fina de vanilie . Pentru ca imi place aroma vaniliei , acest sortiment a fost primul pus la treaba. Celelalte 2 sapunuri au fost oferite unor bune prietene de-ale mele pentru a se bucura si ele de ingrijirea Dove, primavara aceasta.




Mi-a placut forma sticlei,usor de tinut in mana si dintr-un plastic mai dur, cu un aspect foarte placut. E micuta , si nu ocupa mult spatiu, mai ales pe chiuvetele mici de baie.

Pompita ne ajuta sa dozam exact cantitatea dorita de sapun, Acesta face multa spuma si pot spune ca dupa ce am terminat acest flacon , mainile mele nu au mai fost atat de uscate, pentru ca, dupa sezonul rece , am resimtit o usoare uscare a mainilor , mai ales in jurul cuticulelor. Eu renuntand si la unghiile cu gel, cuticulele mele incepusera  sa fie uscate si aveau nevoie de si mai multa ingrijire. Sapunul Dove a fost cel care, pe langa ingrijirea oferita manilor mele, a avut grija si de cuticulele mele oferindu-le hidratarea de care au ele nevoie.

Pot spune ca fata de cum aratau mainile mele inainte de a incepe testarea, acum se vede o schimbare, si chiar am primit complimente de la prietenele mele cand mi-au vazut mainile.
 Avem grija de machiajul nostru, de corpul nostru,dar nu trebuie sa uitam si de maini, caci , stim  prea bine, "mainile sunt cartea de vizita a unei femei"!
Si degeaba avem manichiura frumoasa, dar pielea mainilor este aspra, iar cuticulele aspre.

Cu siguranta voi cumpara si in continuare sapunurile Dove!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!