marți, 11 aprilie 2017

Primul meu parfum de pe Elefant- este original?

Tot ma intrebam daca sunt sau nu originale parfumurile de pe Elefant. Si cand am primit parfumul Calvin Klein Purple Orhid am zis sa il si verific.

Imi placea designul sticlei, si finisajul parea ok, astfel am introdus codul pe site si am aflat 
data productiei : 21 of October, 2015, deci este autentic. Posibil din acest motiv ei le vand la preturi accesibile , mult mai mici decat in Sephora sau Douglas, pentru ca sunt din colectiile vechi.

Puteti verifica si voi, intrand pe acest site si introduceti codul gasit pe spatele cutiei parfumului vostru si astfel aflati daca e original sau nu.




Este un parfum fresh, dar pe pielea mea nu a rezistat foarte mult, asa ca nu sunt asa incantata de el, pe viitor nu stiu daca voi mai risca sa cumpar vreun parfum de la ei, prefer parfumurile Yves Rocher.

Raman la gama Today de la Avon, mai ales ca zilele urmatoare imi voi comanda parfumul Absolute TTA de la Avon, care imi e foarte drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!