sâmbătă, 13 septembrie 2014

Deodorant Stick CK Unisex- ofera protectie sau nu?

Daca la unele accesorii sau produse de make up putem renunta,sau nu le folosesc toate femeile, la deodorant sigur nu putem renunta.
Degeaba esti machiata si aranjata, daca transpiratia iti da bataie de cap.

Si nu de putine ori am fost de-a dreptul socata de modul cum unele domnite erau aranjate din cap pana in picioare, ca scoase din cutie, dar cand treceai pe langa ele......iti venea sa iti pui un cleste pe nas. Si nu stiu ce barbat te-ar mai gasi atragatoare daca in loc sa mirosi a fresh, a lacramioare sau bergamota, tu mirosi a transpiratie!!
Daca atunci cand se schimba sezonul mai schimbam parfumul, in ceea ce priveste ingrijirea si protectia pielii noastre cred ca tot timpul trebuie sa fim fresh.

 De-a lungul timpului, am folosit numeroase deorodante, fie sub forma de roll on ,stick, sau spray.Am folosit si produse fara aluminiu de care se feresc acum multi , si produse fara parabeni dar tot la cele clasice am revenit, din simplul motiv ca nu ma protejau contra transpiratiei. Si pentru mine degeaba ar fi fost sanatos daca nu erau ok. Am facut acest compromis cu produsele destinate luptei contra transpiratiei , desi la celelalte produse de make up sau de ingrijire a tenului sunt mult mai atenta si le prefer pe cele mai naturale .


 Mereu am fost tentata sa aleg un deodorant din gama unui parfum .Aveam eu impresia ca mirosul deodorantului completat cu aroma parfumului va rezista mai mult pe piele.



Dar cum alegem antiperspirantele si care e diferenta intre antiperspirant si deodorant?

Antiperspirantele reduc sau blocheaza complet transpiratia. “Acestea contin ingrediente active care blocheaza productia glandelor sebacee sa produca transpiratie la suprafata pielii”, explica Pascale Mora. Sunt potrivite atat pentru persoanele predispuse la transpiratie abundenta, dar si pentru transpiratia produsa de emotiile din situatiile stresante. De asemenea, ele sunt recomandate si pentru cei care vor sa evite momentele stanjenitoare din timpul exercitiilor fizice sau din timpul temperaturilor ridicate.

“Piatra de alaun trebuie aplicata pe pielea umeda - fie in timpul dusului, fie la final” recomanda Carole Brahim. “Nu este parfumata, dar are proprietati antibacteriene”, adauga Pascale Mora. Efectul pietrei de alaun dureaza doar cateva ore.

Deodorantele nu regleaza propriu-zis transpiratia, dar au alte doua beneficii: unele previn aparitia bacteriilor care sunt responsabile de mirosul neplacut, in timp ce altele estompeaza mirosurile neplacute deja existente.
Deodorantele si antiperspirantele exista pe piata sub diferite forme, astfel incat putem alege in functie de nevoile noastre. De retinut este ca stick-urile si roll-on-urile antiperspirante se aplica preferabil dimineata dupa dus pe pielea curata, pentru a preveni riscul contaminarii cu posibile bacterii ce ar putea cauza o infectie. Pe de alta parte, spray-urile pot fi aplicate de mai multe ori pe zi daca este necesar.



Eu urmaresc atunci cand cumpar un deodorant mai multe aspecte:


  • sa aibe un pret accesibil
  • sa aibe un miros fresh- cele dulci nu imi plac deloc
  • sa fie sub forma de stick sau spray- doar cu unele deodorante roll on ma inteleg. restul am impresia ca se usuca foarte greu pe piele
  • sa nu irite pielea

Deodorantul  CK One Unisex este noua mea achizitie de care sunt multumita.

Daca pana acum foloseam doar produse din supermarketuri gen Dove, Garnier, Nivea, acum am hotarat sa folosesc un deodorant din gama parfumului CK One . Este un deodorant unisex, cu miros fresh dar care nu persista atat de mult.
Imi place ca e compact si se vede exact cat se consuma din el. Are un gramaj generos de 75 gr, care face ca produsul sa se consume destul de greu.Pretul lui a fost de 41 ron.
Puteti spune ca e un pic cam scump,dar avand in vedere ca este sub forma solida, sigur va tine mai mult.






De obicei daca plec in oras de pe la ora 10 dimineata , aplic dupa dus deodorantul si pana la ora 20 nu cred ca mai apuc sa ma improspatez.Si acest deodorant a trecut cu brio testul meu!!

Daca in trecut ma confruntam cu o transpiratie abundenta, de cateva luni de zile aceasta s-a mai reglat si pot spune ca nu am probleme mari in  acest sens.

Trasnpir in continuare cu acest deodorant daca afara este foarte cald,dar nu apare acel miros neplacut, simtind cum ma protejeaza pe parcursul intregii zile.
Nu mi-a iritat pielea, chiar daca l-am aplicat dupa ce m-am epilat la subrat, ceea ce e un mare plus pentru el, si nici nu m-a usturat ca in cazul deodorantele care contin alcool.

Pentru persoanele care se confrunta cu transpiratie abundenta va recomand  sa folosesc produse dermatocosmetice pe care le gasiti in farmacii sau magazine online, deoarece acelea lucreaza mai mult la reglarea glandelor sudoripare si nu doar sa inhibe excesul de transpiratie.
A fost o perioada cand am folosit un roll on tratament Eucerin care mi-a reglat foarte bine transpiratia si apoi am putut reveni la produsele clasice din comert.

Pe viitor l-as recumpara chiar daca nu persista asa de mult mirosul sau fresh, dar  protejeaza bine contra transpiratiei si acest aspect e un plus pentru mine.

Pe site gasiti o gama variata de parfumuri si produse de ingrijire Calvin Klein, din care va puteti alege produsul preferat.

Voi ati folosit astfel de deodorante? Sau le preferati pe cele clasice din comert?

4 comentarii:

  1. Cred ca as incerca si eu unul, momentan folosesc din comert :) insa m-as gandi prima data sa folosesc dermatocosmetice pentru a mai regla transpiratia.

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am consumat deja 2, imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai grija cu produsele cosmetice , in general cele scumpe, de genul acestuia , sa nu fie false. E plina piata si on-line-ul de asa ceva. Te salut.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu n-am gasit inca unul sa ma multumeasca
    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!